Leden

maandag 25 januari 2016

Briefje voor jou.

Hallo blog vriendinnen . 
Hier ben ik weer hi hi . Ennnnn met een kaartje .
Vorige week was Ans jarig .
En voor haar had ik dit kaartje gemaakt .


Tilda met envelop heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden .
De mallen die ik gebruikt heb , zaten allemaal in de Vintagebox van Magnolia .


Met dit kaartje wil mee doen aan de challenge van :

En dit was weer het berichtje van deze kant ha ha .
Wens iedereen een fijne avond en een super week .
groetjes xxx Margo .

18 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt, prachtige kaart.Super mooi ingekleurd De tekst stempel 'On your...." is erg mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a beautiful card! Love the colours and design. Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Margo. Leuk die "envelopjes" die er aan de zijkant uitsteken. Schitterend ingekleurd en versierd met mooie bloemen. Ans zal vast in haar nopjes geweest zijn op haar speciale dag. Een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een super mooi kaartje Margo met mooie warme kleuren! Heel leuk om de envelopjes terug te laten komen op je kaart! Ans is een bofferd!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje daar zal ze wel heel blij mee geweest zijn. Bij mij staan al je kaartjes nog te pronken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschoon kaartje Margo... die envelopjes zijn zo leuk erbij en die vlinders super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is schitterend, hij staat bij mij op de kast te pronken.
    Nogmaals bedankt Margo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Margo, those flowers are so pretty and compliment Tilda so well!
    Thanks for joining us at LHOSM and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldschoon kaartje Margo, prachtig ingekleurd een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Margo
    Wat een schitterende kaart en wat zijn die mallen mooi, ik ben weg van die envelopjes die er in steken, dat is zo'n leuk detail.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan niet anders zeggen dat het weer een beauty is. Steeds als je kijkt zie je weer wat nieuws, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mooi kaartje zeg! Deze kleuren zijn ook prachtig bij elkaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marga,
    Bedankt voor het langskomen op me bloggie,was maar een klein verhaaltje toch haha!
    Wat heb je een leuke kaart met de vintagebox gemaakt.Ik heb zelf van de week nr 8 van de doohickey kit mogen ontvangen ik heb 9 en 10 niet meer besteld om dat ik effe gestopt was.
    Zitten wel leuke spullen in de vintagebox zeg ze doen het vedergeval super op je kaart.

    fijn weekend,liefs en xxx Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow!!! Such a gorgeous card with pretty detail.
    Thanks for taking part in The Ribbon Girl January any image anything goes challenge.
    Good luck in the prize draw.
    Hugs, Donna (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, Margo.
    en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog !!! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje, Margo.
    en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog !!! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Margo,

    Je kaart is weer schitterend maar ben niet anders gewend van jou altijd zo mooi af en Tilda schitterend ingekleurd en wat leuk zijn al die stansen van de vintage kit ik heb de gewone kit van Magnolia vind ik ook altijd leuk maar de laatste tijd denk ik dat ze niet meer weten wat ze er in moeten doen ik kijk het nog even aan anders stop ik er ook mee ha ha dat zeg ik iedere keer ook bij de stempels en dan zie ik ze en dan is het o die is leuk en die nou ja je weet wel hoe dat gaat he!!!
    Ook ik wil weer wat meer bloggen en minder facebook dat neemt zo veel tijd in beslag en dan schiet bloggen er bij in helaas!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen