Leden

zaterdag 2 mei 2015

Sarah kaartje.

Hallooooootjes het is al weer even geleden dat ik wat geplaatst heb .
Maar zit niet stil druk druk druk pffffffff .
Verschillende kaartjes gemaakt foto's gemaakt , maar vergeet ze elke keer te plaatsen en dan denk ik dat doe ik morgen . Maar morgen staan er weer andere dingen op de planning en zo verschuift het elke keer . Maar nu komt er dan weer een kaartje ha ha ha .
Het is het verjaardags kaartje dat ik voor Maria gemaakt had .
Maria is vorige maand Sarah geworden ,en daar hoort een leuk kaartje bij .
En dit is het kaartje wat ik voor haar gemaakt had .


Nu zullen jullie wel denken Sarah en geen 50 .
Jawel hier komt de 50 .


Deze 50 is toch goed te zien . hi hi hi .
Het afdrukje gekleurd met de faber castell potloden .
Het design papier is van Maja Design .



Verder was ik twee weken geleden met Maria naar de magnolia clubdag geweest .
Was weer een kei gezellige dag .
Leuk om iedereen weer te zien en bij te babbelen .
We hadden weer een goed gevulde kit waar we verschillende kaarten mee kunnen maken .
Maar ja de mond heeft weer te veel bewogen en de handjes hebben te weinig gedaan .
Maar de kaartjes komen nog .
Voor de clubdag maakt iedereen voor zich zelf een naambadges .
Ik dacht doe het eens een keer anders .
En heb de badge op een diadeem gemaakt . Hé zullen jullie wel denken maar hier het resultaat .


Natuurlijk een magnolia met het muisje gebruikt ik heb toch niet voor niks de naam Muuske .
Een soort antenne gemaakt met de naam en natuurlijk wat te eten erbij ha ha ha.
Maar hier een foto hoe ik de hele dag heb rond gelopen .


Er is elke keer een prijs mee te winnen voor de leukste badge , en laat mij nou de winnaar zijn geworden .
Had een mooi pakket gekregen van http://www.creashop-duymelot.nl/ .
Dus vervelen hoef ik me nog lang niet .
Zo nu ga ik mijn tas klaar maken .
Morgen ga ik met mijn zus Ilse naar de workshop bij Manita Philipsen in Venray .
Het is een verrassings-workshop dus ben benieuwd wat we gaan maken .
Maar het resultaat krijgen jullie zeker te zien .
Zo nu ga ik nog rondje jullie blogs doen en iedereen een hele fijne zondag.
groetjes Margo.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Margo, wat een leuke foto van jou en je diadeem. Ik vind het een super-idee en heel gaaf uitgevoerd maar vooral stoer dat je er mee,op je hoofd, hebt rondgelopen...hihi. Terecht een winnaar en weer leuke spulletjes gescoord.
    Je kaart voor Maria is een plaatje, daar zal ze vast blij mee zijn geweest, hij ziet er tiptop uit.
    Veel plezier morgen op de verrassingsworkshop, ben benieuwd...Het wordt geloof ik écht fröbelweer morgen dus geniet er van.
    Fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt voor Maria, het is echt een plaatje met zoveel mooi's erop.
    Je naamplaatje vind ik helemaal geweldig en dan ben je ook wel heel origineel en uniek want je moet er maar op komen, fijn dat dat zo'n gezellige dag was en dat je met veel mooi's naar huis mocht.
    Alvast heel veel plezier morgen op de verrassingworkshop, ik ben benieuwd wat jullie gaan maken, geniet er van.
    Liefs, Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een lange post Margo en ja...je was wel even een poosje uit beeld! Maar je bent allemaal hartstikke leuke dingen aan het doen...gezellig hoor! Je kaart voor Maria is werkelijk prachtig! En je diadeem keigaaf! Veel plezier morgen en geniet van alles! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die naambadge van je, creatief bedacht hoor :) Snap goed dat je daarmee gewonnen heb, super.
    Prachtige kaart ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, Margo. I love criss cross cards. Beautiful papers from Maja Design and I love the border diecuts/punches. Adorable Tilda--superbly coloured.
    Thanks for coming over to play with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo
    Zit nog steeds te genieten van je kaartje :0
    En die haarband was echt super !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave kaart Margo en leuk die Muuskes diadeem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart! Zo leuk met die gigantische 50 en die diadeem vind ik helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart voor Maria, wat een bofferd is ze toch! En jij gefeliciteerd met je winnende badge, echt gaaf! Heel origineel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie Sarah kaart heb je gemaakt Margo! Echt 'n hele leuke en mooie kleurencombinatie! En wat een leuk idee als "naambadge"! Ook heel mooi uitgevoerd, geen wonder dat je de show stal! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! These are just wonderful. I love all the dies you've used and your coloring is beautiful! Thank you for sharing with us at the Tilda's Town Challenges.

    Have a lovely day!
    Laura C. - Tilda's Town DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous!!! I love the design and the dies you have used! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card Margo and delightful party headband! So much cuteness! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, super mooi gemaakt.
    Je diadeem heel origineel, heel terecht dat je hebt gewonnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daring card and love the cute headband. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen